Thrive Sınav Oluşturucu
Eklenti, kullanıcılara uygun ünsüz avantajları atamak için şekillendirilmiştir: ziyaretçileri eğlenceli ve mükemmel sınavlarla bir araya getirin, atlama oranını azaltın, daha fazla potansiyel müşteri yaratın ancak ziyaretçilerin ilgi alanlarına uygun dış mekan keşiflerine uygun içgörüler elde edin.
Thrive Quiz Builder’ın yüzeysel sunumu, e-posta listenizi ve ortak paylaşımlarınızı artırmanıza ve işinizi büyüttükten sonra kayıtlarınızı değerlendirmenize yardımcı olmayı amaçlar.
Kodlara Göre Saatlerce Çalışmış Gibi Görünen, Saniyeler İçinde Muhteşem Sınavlar Oluşturun.
Müşterilerinizin durup bekleyemeyeceği karşı konulamaz sınavlar üretebilmeniz için böylesine önemsiz bir çevrimiçi ticari girişim şartını neden öneriyorsunuz?
Ziyaretçilerinizin hevesle tıklayacağı, her soruyu yanıtlayacağı ve sonuçlarını gururla arkadaşlarıyla paylaşacağı cazip bir şakalaşma ile, her zamanki gibi: bir turist ana sayfanızı tarar, başlıkları okur ve sonra 15 saniye içinde ulaştığını bildirerek sayfadan ayrılır…
Çekici içeriklerle, kötü yandan, analizlerinizi kısıtladığınız her dönemde şaşırtıcı derecede kaygan bir etki yaratırsınız, ancak Facebook’un ötesinde web sitenize gelen ziyaretçilerin artışını görürsünüz.
Ve o sıçrama oranı! İnsanların içeriğinize tıkladığını, onu tamamen yuttuğunu ve ilgi duyduğunu fark eden veya azaltan bir izlemeye göre böyle bir deneyim ne kadar olağanüstü olurdu?
Sorun şu ki: tek kişilik bir sergisiniz ve bunu kendiniz yapmayı seviyorsunuz. Düzeni incelemek ve daha sonra yüksek nitelik standartlarınızı karşılayan bir espri oluşturmak için gereken dev yeteneklerinin taklit edilmesinde hiçbir dönem yoktur…
Thrive Quiz Builder ile, beklentilere uygun muhteşem bir espri oluşturmak gibi büyük bir geliştirme veya düzen gerektiren bir işi, kullanıma uygun kullanışlı bir WordPress eklentisine dönüştürdük ve onu hemen kucağınıza bıraktık.
Sıfır Kodlamayla Karmaşık Sınavlar Oluşturun
Thrive Quiz Builder, mantık dallanmaları da dahil olmak üzere son derece karmaşık sınavları cinsiyetlendirme potansiyeli sunmakla kalmaz, aynı zamanda esprinizin nasıl göründüğünü ve biber oluşturucu penceremizde nasıl aktığını düşünmeyi de son derece kolaylaştırır.
- Tüm sorulara, çözümlere kolayca bakın, ardından sizin için uygun olan deneme çalışmalarını hazırlayın.
- Önceki cevaba göre farklı sorular sorduğunuz dallanma sınavları oluşturun.
- Metin veya resimli sorulardan birini seçin.
- Kurulum sihirbazı her adımda size yardımcı olacak ve bu sayede hiçbir şeyi unutmayacaksınız.
- Sorun giderici niyeti sizi bir şeylerin eksik olduğu konusunda uyarır ve sorunu kısa sürede ortadan kaldırır.
Ziyaretçilerinize Paylaşmaya Değer Bir Şey Verin
İnsanların paylaşım konusunda ateşli olmasını istiyorsanız, onlara paylaşmaya değer bir şey vermelisiniz. Bu kadar bir şey profesyonel ve havalı görünür.
Thrive Quiz Builder’a entegre edilmiş Inventor rozeti tam da bunu yapar.
- İnsanların tercihine göre gerçeklikte zorunluluk doğrultusunda paylaşıma uygun rozetler yaratın.
- Kenar boşluklarını, dolguyu ve CSS’yi unutun – öğeleri bir yerde hızlandırın
- Resimleri yükleyin, yeniden boyutlandırın, metin içeriğini bazı biçimlendirmelerle birleştirin, geçmiş renklerini ve opaklığını kabul edin ve istediğiniz görünümü elde edin.
- Samimi medya boyutlandırması içinde oluşturulmuştur. Facebook’u seçin ancak rozet seçimi Facebook için optimize edilmiş olarak kalır. Yeniden boyutlandırmada Photoshop’u başlatmayı asla tutmazsınız.
Yüzeyin Altında:
Ziyaretçilerinizi Yönlendirin, Onları Segmentlere Ayırın ve Optimize Edin
Bir şey satın almak için bir mağaza ile bir çalışan arasında koştururken ne olur?
“Aradığınızı bulmanıza yardımcı olabilir miyim?”
Sonra sizi orada sıkıştırırlar, sorular sorarlar, cevaplarlar ve nerede ihtiyacınız olduğunu bulmanıza yardımcı olurlar.
Bu, içgörüleri biriktirmenin, kesin tavsiyeleri düzenlemenin ve ardından satış yapmanın basit ama etkili bir yoludur.
Çevrimiçi, parti içgörüleri prosedürü basit değildir. Herhangi bir yankı tanıdıktır:
- Listelemenizi oluşturmaya uygun değerli bir katılım teklifi oluşturmak veya yurtdışında bir ankete veya sizinle birlikte bir alıcı geliştirme adı hakkında bir atlama yaptıktan sonra satırın altındaki abonelerinize sormak?
- İlgi alanınızdaki blogları ve blog yazılarını mı araştırıyorsunuz yoksa ziyaretçilerinizin ne isteyebileceği konusunda fikir toplamak için çok sayıda geri bildirim mi okuyorsunuz?
- Google Analytics’i kurup, az sayıda raporu kontrol ettikten sonra, sayılar/grafikler hakkında deneyim edinmeye çalışıp, gerçekleri işinizi büyütmek için ne kadar kullanıyorsunuz?
- Birkaç opt-in teklifi oluşturmak, aboneleri opt-in’lerine göre segmentlere ayırmak ve onlara e-posta yoluyla uygun içerik materyali göndermek?
Thrive Quiz Builder, parti içgörülerinin sıkıntısını ortadan kaldırır ve gezgininizin basit veya çekici bir yol arasında karar vermesine yardımcı olmak için bir sınav kullanarak bunu sorunsuz bir sisteme dönüştürür.
Daha sonra bu çözümlere dayanarak, basit ama iyi bir çalışan gibi, belirli ama uzman bir tavsiyeyi tamamladıktan sonra bir pozisyonda kalacaksınız.
Thrive Quiz Builder’ın bunu yapıp yapmadığına dair ayrıntılara girelim, çünkü aslında bunu yapabilir…
Her Ziyaretçiyle Birebir Sohbet Etmek Gibi Çok Sayıda İçgörü
İnsanlar sınavınız üzerinden devam ettikçe, Thrive Quiz Builder tüm istatistikleri toplar veya bunları ayrıntılı raporlara derler; böylece sınavlarınız dahil olmak üzere insanların etkileşimde bulunup bulunmadığını, hangi çözümlerin eklendiğini ve kaç yoğun insan olduğunu bildirirsiniz.
Anketle ilgili daha ilgi çekici, daha heyecan verici bir model.
Güncel blog yazıları ve hedef kitlenize sunacağınız yeni ürünler sayesinde dürüst fikirler üretmenin ne kadar kolay olduğunu hayal edin, böylece mevcut içgörüler hakkında bilgi sahibi olursunuz.
İlk olarak: Ziyaretçilerinizin Neyle İlgilendiğini Keşfedin
Bir seyahat web siteniz olduğunu düşünün; esprili sorularınızdan biri, okuyucularınızın ne yapmaktan hoşlandıklarını bulmak ve daha alakalı blog yazıları yazmanıza yardımcı olmak olabilir.
Aşağıdaki sorguda insanların %57’sinin parti yapmayı sevenlere kıyasla, yarı yemek yemeyi sevdiğini görüyorsunuz.
Çünkü Thrive Quiz Builder aracılığıyla oluşturulan içgörülerle ilgili olarak, partiye göre mükemmel kulüpler yerine uğurlu yerel yemekleri keşfetmeye ilişkin blog yazıları yazmanın daha iyi bir düşünce olduğunu anlıyorsunuz.
İkincisi: Onlara İlgi Alanlarına Dayalı İçerik Sunun
Thrive Quiz Builder’ın ana içeriği ile ziyaretçilerinizin konu hakkındaki çözümleriyle ilgili aksiyonları, öncelikle sınav boyunca verilen çözümlere göre sonuç sayfasında benzersiz içerikler göstererek alabilirsiniz.
Potansiyel içerik materyali, siteniz hakkında daha sonra okuduktan sonra, üretim ipuçları ve parça bağlantıları gibi kişiselleştirilmiş bir tavsiyeden bir şeyler yalan söylüyor, bu yüzden çoğu şaşırtıcı derecede bu garip ziyaretçinin ilgi alanlarına odaklanmış ve uygulanabilir.
Aşağıda, golf hakkında bir şaka nedeniyle ne kadar güçlü içerik malzemesinin işe yarayabileceğini belirtiyorsunuz. Şaka yapan kişi acemiyse, sonuç sayfası okuduktan sonra ona 3 acemi seviyesinde blog yazısı önerir. Ancak, daha ileri düzeyde bir golfçüyse, sonuç sayfası golf vuruşları hakkında daha fazla bilgi nedeniyle bir katılım şekli göstermek ister.
Üçüncüsü: Ziyaretçilerinizi İlgi Alanlarına Göre Segmentlere Ayırın
Zahmetli bir e-posta listesi oluşturmaktan, mükemmel bir e-posta hazırlamaktan, birkaç gönderiyi elinize alıp ardından yetersiz gönderim oranları, iğrenç tıklama ücretleri ve hedef kitlenizin onlara ne gönderdiğinizi umursamaması nedeniyle oluşan duygusallıktan daha sinir bozucu bir şey yoktur.
Bu kesinlikle yaygın bir sorundur ve şu anda abonelerinizin tamamını aynı kova içinde voleybol oynuyorsunuz.
Fitness ile ilgilenen insanlardan oluşan bir hedef kitleniz olduğunu hayal edin. Her birinin kas inşa edip etmediğine göre e-posta yoluyla gemiye göre deneyimi karşılıyor mu?
Elbette, onlara göre kısmen faydalı olacaktır ancak izleyicilerin bir kısmı da kilo verme ve daha zayıf olma amacına uygun davranabilir.
Yukarıda belirtilen incecik yapıya uygun olarak hareket eden ve kas inşası ile ilgili e-postayı kaybeden insanlar için bu, zamanla bir ihlaldir.
Ve aynı şey gerçekliğini koruyacak, böylece kilo verme, ardından dayanıklılığı artırma ile ilgili tüm listeye uygun bir e-posta göndereceksiniz…
Eğer listelemeniz segmentlere ayrılmamışsa, e-postalarınızdan sonra hedef kitlenizin bir kısmını parlak, geri kalanını ise sönük hale getirebilirsiniz.
Çözüm artık herkesle aynı şekilde ilgilenmemektir. Thrive Quiz Builder ile, insanların bir sınavda aldıkları sonuca bağlı olarak özel e-posta listelerine veya listenizdeki belirli bölümlere kaydolmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu, okuyucularınızla uyumlu olarak inanılmaz derecede odaklanmış mesajlar göndermenize izin verir. Hedef kitle kas inşa etmekle ilgilendikten ve siz de bunu onlara ilgi alanlarına göre bir deneme emdirerek köleleştirdikten sonra kas inşa etmekle ilgili e-postalar gönderebilirsiniz.
Bir e-posta listesini paraya dönüştürmenin, abonelerinizin ilgi alanlarına göre gerçek segmentler oluşturmaktan ne kadar daha az karmaşık olduğunu hayal edin.
Dördüncüsü: Kritik Aşamalarda A/B Testi Yaparak Sınav Dönüşümlerini Artırın
Evet, henüz bitmedi. Thrive Quiz Builder, metamorfoza uygun sınavlar oluşturmak için tasarlanmıştır.
Bu yüzden eklentide A/B’ye bir göz atıp sonra her birini kritik seviyelerde optimize ederek bir sınav haline getiriyorsunuz.
- Açılış sayfasının A/B kontrolünü yapın, iyi tasarımı keşfettikten sonra testi başlatmak için daha fazla insan bulun.
- Daha yüksek optin dönüşüm oranlarına ulaşıp listenizi daha hızlı büyütebilmek için, opt-in kapısına A/B bir göz atabilir ve ardından ilgili opt-in formlarını doldurabilirsiniz.
- Daha fazla sosyal paylaşım alabilmek için sonuç sayfasının içerik veya formatını A/B kontrolü ile kontrol edebilirsiniz.
Arayüzümüz, belirli veya ekstra test sürümlerini yaymayı kolaylaştırırken, bir A/B testini hızlı bir şekilde açar. Ayrıca, testi otomatik pilota alıp eklentiyi otomatik olarak geçirip, yalnızca mükemmel dönüşüm tasarımları kalana kadar düşük performans gösteren varyantları otomatik olarak kaldırırsınız.
Thrive Quiz Builder’ın Sunduğu Her Şeye Bir Göz Atın
3 Sınav Türü
- Sayı – Sahte sonucun kalan son halini bir sayı gibi gösterin. Gezgin, sınav arasındaki sorulardan sonra geri konuşup konuşmadığına göre geniş bir derecelendirme yelpazesi bulmayı diler. Örneğin, “Bu topun neresi?” sahtesi size “On tane aldın, değil mi!” diye bildirir.
- Yüzde – Sınavla ilgili nihai sonucu, yani bir yüzdeyi görüntüleyin. Tatilci, sınavdaki sorulara göre yanıt verenlerin nasıl yanıtladığına bağlı olarak kısmi bir yüzde puanı almak ister. Örneğin, “50 Dirty Dancing Hayranından Sadece 1’i Bu Testi Geçebilir” başlıklı bir deneme size “%80 aldınız!” diyecektir.
- Kişilik – Biberle ilgili son sonucu bir kategori gibi görüntüleyin. Gezgin zevki, sınavdaki sorulara göre verdiği yanıtlara göre giriştiğiniz sonuçlar hakkında kesin olarak bağımlı kalır. Örneğin, “Hangi Harry Potter Karakterisin?” esprisi size “Sen Dobby The House Elf’sin” der.
Güçlü Analizler
- Zaman İçinde Takip – Belirli bir aralıktaki (günlük, haftalık, aylık, toplam) sonuçları görün.
- Başlama ve Bitirme – Sınava başlayıp bitiren insan sayısının istatistiklerini görün.
- Sınav Akışı – Site ziyaretçilerinin nerede azaldığını, dönüşüm hayallerini gerçekleştirenlerin dayanıklılığını veya hayatta en sık izlenen rotayı görün.
- Bireysel Soru İstatistikleri – Her sorunun kaç kez cevaplandığını görün.
- Sosyal Paylaşım İstatistikleri – Sonuçlar yakın paylaşımları aldıkça görün.
- Kullanıcı İstatistikleri – Her şakacının nasıl kaydığını veya her soruya nasıl cevap verdiğini gösteren bir yazı görün.
3 Sınav Şablonu
- Sıfırdan Oluşturun – Önceden tanımlanmış ayarlar olmadan, sıfırdan bir sınav oluşturun.
- Liste Oluşturma – Sınav, bir e-posta listesi oluşturmak için optimize edilmiştir. Sonuçlar sayfası yalnızca tüketici listeden sonra yukarıda işaretler ve semptomlar gösterirse görülür.
- Sosyal Paylaşımlar – Sosyal paylaşım nedeniyle optimize edilmiş sınav. Etkiler sayfası, sınavdaki popülerliği artırdıktan sonra trafiğinizin arkadaşlarıyla birlikte nicelik yaptığı ortak bir bölüm kapasitesini içerir.
Tüm şablonlar özelleştirilebilir önceden oluşturulmuş açılış ekranı ve efekt sayfalarıyla birlikte gelir, böylece en kısa sürede hazırlayıp ihtiyaçlarınıza göre değiştirebilirsiniz.
Rozet Düzenleyici
- Güzel, tamamen özelleştirilebilir veya ilgi çekici geleneksel bölme rozetleri yaratın.
- Zorunluluk dışında, unsurları bir yere taşı.
- Fotoğrafların boyutunu değiştirin ve istediğiniz biçimlendirmeyle metin ekleyin.
- Benzersiz tarihsel geçmiş renklerini ve ardından belirsizlik seviyelerini ayarlayın.
- Sosyal ağlara özel olduğundan önceden boyutlandırılmış rozetleri seçin.
Kolay Sınav Oluşturucu
- Genel Bakış Navigasyon – Tüm soruları ve çözümleri öneren görünür düzenleyici ile karmaşık sınavlarda kolayca gezinin, böylece sınavı düzenleyin.
- Karmaşık Mantık – Tamamen cevaplara dayalı olağanüstü sorular sorun. Köle taklidi olarak sahip olduğunuz tek şey çekmek ve bırakmaktır.
- Sınav Akışı – Ziyaretçinin sınav boyunca izlemesi gereken olası yolların tamamını görün.
Soru Ağırlıklandırma
Cevaplara göre puanlamayı daha yüksek matematikle yapın.
Örnek: “Ne kadar çağrışımsalsınız” sınavına girdiğinizi veya sorulardan emin olduğunuzu düşünün: Her hafta ne sıklıkla tükeniyorsunuz? Her cevap için ağırlıklar verirsiniz. “Her gece” on puanlık bir ağırlığa sahip olur, “3-5 gece” beş faktörlü bir dengeye sahip olur ve “1 geceden az” 1 faktörlü bir ağırlığa sahip olur. Bu, “daha sosyal” erkeğin veya kadının daha yüksek puanlar almasını onaylar.
Dinamik Sonuçlar
- Sınavınızla ilgili her varyasyon için bir sonuç sayfası oluşturun. Birisi belirli bir sonuç için içerik materyali koyarken, diğeri belirli bir sonuç için içerik kabul eder.
- Belirli veya daha fazla metamorfoz hedefi belirleyin (katılım, ilişkisel paylaşım, içeriği görüntüleme)
Katılım Kapıları
- Sınav sonucunu almadan önce, espriyi yapan kişinin bilgilerini göndermesi gerekmektedir.
- Optin portalının zorunlu mu yoksa isteğe bağlı mı (atlanmaya devam mı ediyor) olduğuna karar verin
A/B Testi
- Sonuç Sayfası Testi – Size sadece dönüşümleri sunan ancak paylaşımları da içeren sonuç sayfasını alın.
- Açılış Sayfası Testi – spash web sayfası sonuçlarıyla yurtdışından daha fazla insanın sınava girmesini sağlayın.
2 Soru Türü
- Resim
- Metin
Ve uzak yol, tam da istediğin gibi şakanı yapmak için uyum içinde uyum sağlayabilir.
Kurulum Sihirbazı
Biberinizi doğru sırayla ayarlayın ancak bir parçayı atlamayın. Bir şey doğru yapılandırılmamışsa ancak bir öğe eksikse, sorunu hemen onarmanız için bilgilendirileceksiniz.
Mobil Uyumlu
Tüm sınavlar her cihazda kusursuz bir şekilde aksiyona dönüşüyor ve muhteşem görünüyor.
Sınav Panosu
Oluşturduğunuz tüm sınavlara ilişkin genel bir bakış sağlayın veya tüm sınavlardaki temel istatistikleri kolayca görün.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.